  • Data: 2012-08-13 13:11:40
    Temat: Re: Koszt zaprawy
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > A wie Pan że każdy bloczek trzeba przy stosowaniu kleju oszlifować a bloczki
    > kłaść z iście mistrzowską precyzją i pilnować klej aby nie zaschnął i
    > odpowiednio trzymał ?
    >

    > Znalezienie fachowca który potrafi dobrze murować przy pomocu kleju niemalże
    > graniczy z cudem ...
    >

    > A taki zwykły murarz jak Ci zrobi na klej to będziesz miał dziury jak w
    > szwajcarskim serze a dodatkowo będziesz mógł sobie rękami rozebrać cały mur
    > bo nie będzie się trzymał ...

    To już lekka przesada. Z własnego doświadczenia powiem - bo mam wybudowane ściany
    Ytongiem 24cm, że nie jest naprawdę taki
    wielki problem, jak powyżej opisane. Przed budową pytałem majstra, jak woli - na klej
    czy zaprawę, powiedział, że
    wszystko jedno. No i na klej wyszło bdb. (Fakt, że ekipa z polecenia i godna
    polecenia). Natomiast faktem jest, że może
    porobić się nieco poniowych szczelin (nie na prześwit rzecz jasna), ale to wynikło z
    faktu, że albo wezmą nowy bloczek, albo
    wezmę już docięty i spasują nie na zamek. Potem po budowie po prostu pianką montażową
    uzupełniłem te miejsca. Można zresztą
    czymkolwiek - klejem, zaprawą, albo i bez.

    pozdro
    Bogdan