    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kosztorys
    Date: Wed, 4 Mar 2009 14:32:14 +0100

    news:109ulvta99lru.932g3uduvjxz$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Wed, 4 Mar 2009 13:47:03 +0100, kris napisał(a):
    >
    > Widze, ze ciezko Cie przekonac. Do mnie Twoja argumentacja nie trafia,
    > jest
    > z założenia błędna że cwaniactwem jest chęć zarobku przez wykonawcę.
    > Przyjmijmy, że na danej pracy chcę zarobić 1000 zł, materiały kosztują
    > drugi tysiak, a gdybym to ja kupował materiały to mógłbym urwać 200 zł ze
    > względu na rabaty jakie mam. Jeżeli podam Ci cenę 2000 zł za całość, to
    > będzie źle, bo zarobię 200 zł więcej (1000 robocizna + 1000 materiał - 200
> [...]

    Albo udajesz albo mnie nie rozumiesz faktycznie.
    Przykład opisany przez Ciebie:
    Za robocizne chcesz zarobic 1000zł. Materiały u ciebie kosztuja też 1000zł
    Więc jeśli akceptuje ofertę 2000zł to robisz mi to z materiałem i ja do
    nikogo pretensji nie mam. Cwaniactwo jest wtedy jeśli ja mówie ok Panie
    Scream akceptuje Pana cenę za robocizne w kwocie 1000zł ale materiały kupie
    sam.
    I wtedy jak Pan Scream jak jest uczciwy to zaczyna robotę ja dostarczam
    materiały robota skończona ja płacę 1000zł( minus paragony; lub plus
    flaszka)))
    Jednak jeśkli Pan Scream jest cwaniakiem to wtedy mówi: Panie Kris ponieważ
    nie bierze Pan odemnie materiałów to ja za 1000zł tego Panu nie bede robił.
    A że tak jest to potwierdził np Marek Dyjor(że czasami rezygnuja ze zlecenia
    jak klient chce sam kupowac materiały). Ja sam miałem kilka przypadków ze
    fachofcy wycofywali się jak powiedziałem że akceptuje cene za robote ale
    materiały dostarczam ja sam albo biora je ze składu który ja wskaże.

    A odnośnie rabatu to uwierz mi ze dostanie go kazdy jesli tylko dobrze
    zagada w hurtowni a ostatecznie w wiekszosci przypadków bedzie tańszy niz
    "odkupywany" od wykonawcy- i własnie dlatego wiekszość materiałów
    zakupywałem sam.

    Krzysiek