  • Data: 2009-03-04 14:58:01
    Temat: Re: Kosztorys
    Od: "rrr." <d...@w...or> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik kris napisał:

    > A dodam że wielokrotnie zdarzałao się tak: telefon od wykonawcy- "potrzebny
    > pilnie dany materiał".

    I to mnie najbardziej dziwi. Przecież jeśli jestem wykonawcą i znam się
    na robocie, to wiem ile mogę wyrobić materiału w ciągu jednostki czasu,
    oczywiście może się zdarzyć, że podczas murowania spadnie deszcz i
    zdarzy się przestój, ale to i tak przedłuży czas pracy a go nie skróci.
    Reasumując jeśli się jest pierdołą, która nie potrafi wyliczyć ile czego
    zużyje w określonym czasie to tak jest, a jak ktoś jest zawodowcem to
    wie co i jak długo robi. Przyznam się, że moja ekipa jest taka, że tylko
    2 razy musiałem coś pilnie kupować, a dzisiaj np. zadzwonili rano, czy
    na piątek dojedzie folia wysokoparoprzepuszczalna. Tak samo było z cegłami.

    pzdr.
    rafał