    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kosztorys
    Date: Wed, 4 Mar 2009 19:38:02 +0100

    Użytkownik "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gomfmn$4gs$1@inews.gazeta.pl...

    > Co do ceny zakupu materialow. Wydaje mi sie, ze mozna sie zgodzic na cene
    > rynkowa + 2-4 procent. Tyle jestem gotowy dac. Oczywiscie pozostaje
    > ustalenie ceny rynkowej. Ale to juz kwestia techniczna. jak wykonawca ma
    > upusty to b.dobrze. ja mu tego nie żałuję.

    Ja tez mu nie zaluje, ale jezeli od tego uzaleznia wykonanie roboty, to
    chyba cos tu jest nie tak. Upust to sprawa dodatkowa, nie standardowa.
    Jezeli jestes w stanie uzyskac dobre upusty sam to Twoja sprawa na co
    zechcesz sie zgodzic, wykonawca nie ma prawa Cie terroryzowac materialami,
    poza sytuacjami od ktorych uzaleznia sie gwarancje itp.
    Rozumiem, ze w Twoim przypadku dostaniesz fakture na wykonanie calosci plus
    7% VAT, w takiej sytuacji upusty Cie nie interesuja, bo wowczas na calosc
    patrzymy globalnie. Jezeli cena odpowiada to nie ma o czym w ogole
    dyskutowac, bo to sprawa wykonawcy zeby wyrobic sie w zaakceptowanej cenie.

    Pozdro.. TK