  • Data: 2009-03-04 19:16:54
    Temat: Re: Kosztorys
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:htgj3gteh7l5$.8fharwyhofir$.dlg@40tude.net...

    > Owszem, ale my rozmawiamy o sytuacji kiedy zamawiasz usluge z materialem.
    > Moj komentarz dotyczy tego, ze wg krisa to niedobrze jesli wykonawca
    > dodatkowo zarabia na materiale, bo okazuje sie wtedy cwaniakiem i ogólnie,
    > podłym zgniłym kapitalistą.

    No moze cos mi umknelo skoro tak. Gdzies nizej pisalem, ze jezeli inwestor
    akceptuje globalna cene to nikomu nic do tego. Moze byc przeciez tak, ze
    dzieki rabatowi jakas firma wykonawcza rownie dobrze moze byc bardziej
    konkurencyjna cenowo dzielac sie de facto rabatem z klientem i nie musi to
    oznaczac rzniecia klienta, a wrecz odwrotnie. Bylem pewny, ze rozmawiamy
    wylacznie o samej usludze i wciskaniu towaru.

    Pozdro.. TK