  • Data: 2010-03-24 08:16:45
    Temat: Re: Koszty ogrzewania gazowego w kamienicy
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hoch0u$5sd$1@news.onet.pl...

    > A i koszty są na zjadliwym poziomie, choć zmienne sezonowo. Współczesny
    > kocioł można upchać w kuchennym meblu.

    Dokładnie. Dodatkowo przy każdym ostrzejszym ataku zimy PECowskie magistrale
    cieplne padają jak muchy zwłaszcza w tych starszych odcinkach i ludzie
    siedzą w zimnie. O ile przez kilka dni można się dogrzać czymś zastępczym to
    brak CWU jest już upierdliwy. Przy własnym źródle ciepła awarie są mocno
    sporadyczne (oczywiście że są i są dokuczliwe bo kocioł psuje się wtedy gdy
    pracuje) i w najgorszym z możliwych scenariuszy można taki kocioł w ciągu
    jednego dnia wymienić w całości.
    --
    Jackare