    From: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Koszty utrzymania domu ?
    Date: Tue, 29 Dec 2009 18:13:17 +0100

    > Byleby duże, z garażem i w sensownej dzielnicy.

    No nie ma co porównywać domu 150 m2 z mieszkaniem 50 m2. Wrócilem własnie od
    rodziców którzy mają dom ok. 170 m2 i niestety wcale nie odczuwa się tej
    przestrzeni. Dom jest piętrowy, więc dochodzi bieganie po schodach. Teraz
    mam bardzo duże mieszkanie na jednym poziomie i to jest jak najbardziej
    ekwiwalent domu z garażem.
    A ostatnio były znaczne obniżki cen mieszkań bardzo dużych u developerów i
    można było nawet na Mokotowie znaleźć mieszkanie za 7000 zł/m2. Ale to już
    przeszłość, bo ceny już podskoczyły. Ale wielu klientów robiło właśnie
    zmianę małego mieszkania na znacznie większe wykorzystując sytuację rynkową.
    I wcale nie brali pod uwagę przedmieść, bo wystarczy spróbować wjechać do
    Warszawy od byle której strony rano by się przekonać jaki to jest poroniony
    pomysł.
    Niestety, Polska to nie Stany gdzie mozna wygodnie dojechać autostradą na
    przedmiescia. Tutaj trzeba lawirować przez wioski by się wydostać z miasta.