  • Data: 2009-12-30 12:01:20
    Temat: Re: Koszty utrzymania domu ?
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Byłby tylko prąd i studnia z hydroforem ...
    > Ogrzewanie na ekogroszek + kominek + szambo 8000l ...
    > Droga nie utwardzona , ale podobno ma być utwardzona ...
    > Jak byłem w sobotę to było takie błotko że ciężko było mi samochodem
    > przejechać :(

    Też kupiłem fajną działkę na wsi,przy drodze gminnej, która jużod 2 lat "ma
    być" utwardzona.
    Dziwnym trafem wszystkie nowe inwestycje jakie Gmina robi są w rejonie gdzie
    mieszka Wójt. Przypadek jakiś czy co?
    Działka leży na terenie budowlanym według planu miejscego, a mi się nie
    spieszy - zbuduję sięza kilka lat, a jak dalej gmina będzie oporna to
    zostanie mi postępowanie administracyjne - gmina ma obowiązek zapewnić
    dojazd drogą gminną do terenów budowlanych.

    Jesli u ciebie jest inaczej, to dolicz koszty utwardzenia drogi - jakieś 10
    tysięcy za 100 metrów.

    PS. Nie rób niczego na co cię nie stać.

    MS