  • Data: 2009-12-30 11:48:26
    Temat: Re: Koszty utrzymania domu ?
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > -wywóz śmieci: to jest największa 'granda' , nóż się otwiera. W bloku to
    > były jakieś grosze (~8 pln na osobę) i duuuuży śmietnik.
    > Teraz płacę 60 pln na miesiąc za mały 120l pojemnik. Jak zostaje większy
    > karton np. po meblach lub inne 'gabaryty' to muszę z ciężkim sercem
    > podrzucać je do jakiegoś śmietnika na osiedlu (pewnie zyskując uznanie
    > mieszkańców) :-( Ale nie mam innej możliwości.

    Masz. Kompostownik, sortowanie śmieci, młynek do odpadków, Wspomniana wyżej
    prasa do smieci (ale w takiej cenie nie znalazłem).

    Jak za mało to nie podrzucaj innym, tylko kup specjalne worki na śmieci (są
    dostępne w każdym MPO) z logo danego MPO, kosztują więcej, i te worki są
    zabierane bez problemów dodatkowo przez ekipę.

    MS