  • Data: 2012-07-03 11:13:02
    Temat: Re: Kot i wylewka
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Koteczek napisał:

    > Kot to zwierze towarzyszace, daje duzo radosci. Przynajmniej ludziom o
    > dobrym sercu :)

    No... ja też mam dobre serce 8-)
    Może czasem za dobre... i moje koty też dają dużo radości, szczególnie
    moim dzieciakom.
    Kilkanaście razy dziennie niosą w paszczach myszy i je zażerają bez
    żenady w widocznym miejscu :-))).
    Nie znaczy to, że nie dostają żreć ode mnie... ile bym im nie dał, i tak
    będą łapać te swoje myszy i jaszczurki.
    W domu bym ich jednak nie zdzierżył... mają do dyspozycji u mnie kilka
    hektarów przyległych łąk, to niech sobie tam idą hahaha.
    A brak myszy w obejściu, to gwarancja, że nie wgryzą się w elewację -
    coby zgodnie z tematem grupy było :-)... i po to one u mnie są, a że
    żmij nie ma i kretów, to dodatkowy bonus... lepsze to, niż świadomość,
    że jem z talerza i piję z kubka razem z bydlęciem, co to jedno drugiemu
    tym samym jęzorem - za przeproszeniem - dupę wylizuje, albo sobie
    samemu... Brrr....

    pozdrawiam
    Robert G.