  • Data: 2012-07-03 10:57:05
    Temat: Re: Kot i wylewka
    Od: "Koteczek" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla mnie kot łażący po mieszkaniu/domu, włażący do pościeli i skaczący
    > po stołach i blatach w kuchni oraz wtykający nos w garnki i oblizujący
    > kubki..., układający się na poduszkach, na których ja śpię... jest
    > czymś obrzydliwym i nie zgodziłbym się za żadne skarby na taką
    > symbiozę z kotem.

    zabije cie tym ale ze mna kot spi, jest bardzo czysty (domowy), zdrowy i
    zadbany. Wesoly i bardzo smieszny. Nigdy nie smierdzi w przeciwienstwie do
    ludzi ktorym wali spod pach i z paszczy. Ale mozesz mnie nazwac dziwakiem.

    To ze komus wylal na wylewke to znaczy ze mogl nie miec kuwety, byc
    zestresowany a w ogole nic sie nie stalo bo to sie ulotni. Dzieciak nigdy pod
    siebie nie robi na ten przyklad?

    > Kot to łowne zwierzę i zamykanie go w mieszkaniu jest wbrew naturze.

    dobrze sobie radzi, muche upoluje jak trzeba (i to jest faktycznie ble)

    Kot to zwierze towarzyszace, daje duzo radosci. Przynajmniej ludziom o dobrym
    sercu :)