  • Data: 2012-05-04 11:45:34
    Temat: Re: Kotwy chemiczne RAWL, dziadostwo odradzam.
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Po prostu widziałem filmik jak montuje się na kotwy chemiczne , ale
    >szczerze mówiąc nie widzę żadnej zalety tej technologii ...
    >I zastanawiam się czemu właśnie polecają tą technologię a nie zastosowanie
    >długich kołków ?

    Zastanawiam się jeszcze jak stosować kotwy chemiczne ...

    Na stronie producenta kotwy chemicznej wyczytałem że w przypadku "pełnego"
    materiału (gazobeton , pelna cegła i itd) należy klej od razu aplikować do
    dziury , bez użycia tuleji (tuleja jest po to aby klej się nie rozlał w
    porothermie).
    Tyle że jak przez 15cm styropianu ten klej zaaplikować w gazobeton ?

    Oczywiście można włożyć końcówkę i pchać klej , tyle czy on dojdzie do końca
    styropianu a dokładnie trafi w dziurę , czy tafi pod styropian , bo jak
    wiadomo większość jest klejonych na placki ;)

    Bo szczerze mówiąc nie widzę zalet montażu za pomocą kotwy chemicznej. W
    przypadku pełnego matetiału będzie coś tam trochę kleju , ale czy to będzie
    stabilniejsze i mocniejsze niż kołek rozporowy ?