  • Data: 2013-06-17 21:13:15
    Temat: Re: Krakowska Fabryka Armatury
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-06-17 07:02, Einstein <e...@o...pl> wrote:
    > Witam
    > Już niedługo przyjdzie czas na zakupy zatem co możecie powiedzieć mi na
    > temat wyrobów tej firmy. Wiem, że są produkty lepsze ale w tej chwili
    > nie stać mnie np. aby za baterię umywalkową płacić np. powyżej 1000zł.
    > Biorąc pod uwagę, że muszę kupić kilka sztuk do domku jednorodzinnego.

    Mam doświdaczenie z tańszymi seriami:
    Urywają się rączki od baterii (przynajmniej tych z głowicami
    ceramicznymi - są nakładane na kwadratowy wystający trzpień i obejmujące
    ten trzpień kawałki plastiku wyłamują się po kolei), ale to po wielu
    latach używania i da się naprawić blachowkrętem. Poza tym OK w swojej
    klasie cenowej.

    Jeśli chodzi o prysznicowe z termostatem, to termostat działa jeszcze
    bardziej bez sensu niż u konkurencji i w ogóle trzymałbym się z daleka
    od wszystkich, ale od tych szczególnie.