    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Krakowska Fabryka Armatury
    Date: Wed, 19 Jun 2013 22:48:22 +0200

    Einstein wrote:
    > Witam
    > Już niedługo przyjdzie czas na zakupy zatem co możecie powiedzieć mi
    > na temat wyrobów tej firmy. Wiem, że są produkty lepsze ale w tej
    > chwili nie stać mnie np. aby za baterię umywalkową płacić np. powyżej
    > 1000zł. Biorąc pod uwagę, że muszę kupić kilka sztuk do domku
    > jednorodzinnego.

    spróbuj kupić ten podstawowy sprzęt z BIMSPLUS (musisz to zrobić przez
    insalatora), aramaturę dla nich robi grohe.

    nie są tanie ale też nie zabójczo drogie.

    możesz raczej bezpiecznie kupic kludiego, sam mam od kilku lat baterie termo
    i chodzi całkiem dobrze.

    baterie sprzedawana w IKEA też sa raczej dobrej jakości.