  • Data: 2013-12-10 13:36:46
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 10 grudnia 2013 11:02:11 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > jedn� awarie da sie usun�� w 2 godziny, inn� w 5 czy 10. A jak jest du�o
    > awarii naraz jak bedziesz na pocz�tku kolejki do bedzie 2 godziny, a jak
    > koniec to 2 tygodnie :)

    Wtedy bylo BARDZO duzo awarii - infolinia podawala z automatu kolejne
    miasta i czasy usuniecia awarii - wszedzie max 3-4h. Nie wyobrazam sobie
    gorszych warunkow do usuwania awarii niz tamte :)

    Dlatego spie spokojnie. 25 lat mieszkalem w bloku i nie pamietam ani jednej
    awarii dluzszej niz 1-2h. Od 2007 na mojej dzialce / w domu byla jedna
    wspomniana awaria usunieta w 2h. Oprocz tego nie bylo ani jednej awarii.
    Mam wiec podstawy uwazac, ze pod tym wzgledem jestem bezpieczny.

    Argumenty "uzytkownika" ze jak padnie prad to nie kupie agregatu bo w marketach
    beda kolejki jest po prostu z dupy wziety i az zal z takim czyms dyskutowac.
    Na allegro jest ponad 5 tys agregatow wystawionych - ze niby wszystkie nagle
    zostana wykupione? :)) Klikam kup teraz i jutro mam go w domu, nie musze
    stac w kolejkach jak idiota za PRLu. No ale co kto lubi.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.