  • Data: 2013-12-13 15:44:59
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    > I gdyby smartfony to bylo jakies dobro czy luksus, gdybym wtedy sie wysmiewal
    > ze ktos nie potrafi korzystac - to byloby zle. Ale dzisiaj ciezko kupic
    > inny telefon niz smartfon, wiec jak ktos nie potrafi z niego korzystac (i nie
    > ma 80 lat tudziez nie jest chory czy niedolezny) to jest fajtlapa
    > niezbyt przystosowana do wspolczesnych czasow. I mnie to smieszy ale nie
    > uwazam ze to jest zle - ot podchodze do takiego czlowieka troche jak
    > do eksponatu muzealnego - z pewna doza ostroznosci :)

    Ja Ci tak podpowiem po przyjacielsku i nie zrozum mnie zle. Na
    przestrzeni juz lat widzimy po sobie pewne zmiany. Twoje niestety ida w
    kierunku jakby odwrotnym. Bo widzisz, czlowiek im wiecej wie tym
    bardziej zdaje sobie sprawe z tego jak duzo jeszcze nie wie. A u Ciebie
    jest totalny brak pokory, a jakies zdobyte doswiadczenie sprawia, ze
    stajesz sie ekspertem nie widzac przy tym wlasnych slabosci czy bledow
    ktore popelniamy wszyscy.
    Tym samym ew. nieumiejetnosc poslugiwania sie w stopniu ponadpodstawowym
    nie sprawia, ze jest eksponatem muzealnym, bo w innych tematach byc moze
    nie dorastasz mu do piet.

    Pozdro.. TK