  • Data: 2013-12-13 23:59:53
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-13 23:31, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Tyle, ze nie o to tutaj chodzi. Adas polecial szerokim kwantyfikatorem,
    > ze wystarczy komorka, tymczasem jest cala kupka modeli, ktora po prostu
    > nie pozwala na dostep do sieci. Sa to zazwyczaj najtansze modele. Ale sa
    > to nowe telefony, nie zeszlowieczne.

    Ja to juz nawet pomijam. Sam nie uznaje telefonu do grzebania w sieci bo
    zwyczajnie to jest niewygodne. Natomiast kwalifikowanie kogos tylko z
    powodu nieumiejetnosci/niemoznosci/niecheci jako zabytek muzealny i
    wszech wiedza jest malo profesjonalne. Po prostu nie ma o czym
    dyskutowac, mimo calej ew. sympatii dla Adama.

    Pozdro.. TK