  • Data: 2013-12-15 14:21:04
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-15 14:02, Irek N. pisze:

    > Na ten przykład mnie. Miło że w tak młodym wieku doszedł do własnego
    > domu. Znam mnóstwo osób, które są starsze (znacznie) i nie poradziły
    > sobie z samodzielnością. Czyli - radzi sobie, więc pewnie wie co pisze :)

    W zyciu czasem trzeba miec troche szczescia. Czasem ktos ma, a czasem
    nie. Wielu ludzi wyplynelo wlasnie na takim szczesciu, lapiac ulotna
    chwile i na niej pozniej cos budujac, pomijajac zwyklych zlodziei. Gdyby
    nie to szczescie byc moze nigdy nic by nie stworzyli. Nie twierdze, ze
    tak jest w tym przypadku, ale wiek i dom to dla mnie zaden argument.

    > Oj tak od razu porównujecie Panie i oceniacie.

    Ja sie odezwalem dopiero jak padlo porownanie niekupujacego przez
    telefon do eksponatu muzealnego i ogolnie niezaradnego w zyciu bo nie
    pojedzie po agregat iles tam set kilometrow. Jak od paru lat wspolnie tu
    dyskutujemy to takich porownan nikt nie robil. Ale o zmianach juz
    pisalem o ile kogos to obchodzi.

    Pozdro.. TK