  • Data: 2013-12-15 19:10:34
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 15 grudnia 2013 14:21:04 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > W zyciu czasem trzeba miec troche szczescia. Czasem ktos ma, a czasem

    Mozna liczyc na szczescie, a mozna zapier**c po 15h dziennie przez 10 lat,
    czesto zarywajac nocki, zeby w koncu dojsc do stanu kiedy stoi chata,
    robote robia pracownicy, a ja sobie moge marnowac czas na grupie budowlanej
    dyskutujac o moim hobby (bo budowlanka rzeczywiscie mnie ostro wciagnela) ;)

    Gdybym dostal kase na to wszystko od rodzicow to sam bym lbem w mur
    jebnal za to co wypisuje.

    > nie. Wielu ludzi wyplynelo wlasnie na takim szczesciu, lapiac ulotna
    > chwile i na niej pozniej cos budujac, pomijajac zwyklych zlodziei. Gdyby
    > nie to szczescie byc moze nigdy nic by nie stworzyli. Nie twierdze, ze
    > tak jest w tym przypadku, ale wiek i dom to dla mnie zaden argument.

    A dla mnie akurat wybudowanie domu "tymi recami" swiadczy o zarypiscie
    wielkiej wiedzy i ambicji. Podziwiam kazdego kto dom wybudowal - sami
    wiecie ze trzeba SOBIE RADZIC zeby dom zbudowac i to nie jest pojscie do
    salonu i pokazanie palcem "o ten prosze" (no chyba ze kogos na to stac) :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.