  • Data: 2013-12-17 19:33:53
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:55950ee8-7efa-4479-95cb-feda35577c66@googlegrou
    ps.com...
    W dniu wtorek, 17 grudnia 2013 16:02:12 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    >Odpal sobie chocby glupiego facebooka i obserwuj zuzycie CPU.

    A co ja nastolatka jestem?

    >To nie jest
    >statyczny tekst tylko dynamiczna strona ktora ajaxowo robi tyle ze
    >zachowuje
    >sie jak ciezka aplikacja. Odpal sobie 10 roznych stron w zakladkach - niech
    >na kazdej wyskoczy reklama czy video we flashu. Ty rzeczywiscie zyjesz
    >w latach 90tych jeszcze kiedy strona to byl tekst i dwa obrazki.

    Synek, na aplikacjach biznesowych z przegladarka jako grubym klientem
    konkretna kase robie. Twoje ciagle popierdywania, gdzie technologicznie
    jestem sa cokolwiek nie na miejscu. Ale kontynuuj prosze, lubie ogladac
    fantazjujacych dyletantow :-DDD.

    Zachowujesz sie jak chlystek nie znajacy swojego miejsca.
    Coz, i dla tacy musza zyc miedzy nami, na tym swiecie :-DDD

    Laptop uzyty w kontekscie jaki wskazales - do czytania statycznych tekstow,
    nie bedzie wysoce obciazony. Smartfon predzej zdechnie niz (adekwatny
    technicznie) laptop sie zadusi.
    Niezaleznie co teraz wymyslisz, ja w odpowiedzi na pewno powtorze teze, ze
    jesli laptop ma sie zagrzac, to smartfon nie rady :-DDD