    From: "kiki" <k...@k...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ksiązka o budowaniu domu
    Date: Tue, 11 Jan 2011 20:18:25 +0100

    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message
    news:igi9qq$ql3$1@news.onet.pl...

    > Wiem. Jednak chciałbym miec o czym rozmawiać z ekipą. Bez wątpienia bedę
    > jeszcze dużo pytał.

    Posłuchaj. Ja dałem im kasę żeby budowali. Myślałem, że to poważni ludzie.
    Miałem dodatkowego inspektora i wszyscy mnie na czymś okantowali.
    Jazda już się zacznie na etapie lania fundamentów. narożniki zbrojenia
    trzeba dozbrajać kawałkami prętów. będa opory jak diabli,
    Otulina betonu wokół strzemion, też zacznie sie jazda, sprzeciw ekipy, nie
    bedą chcieli wiązać jak należy.
    Na końcu nie bedą chcieli poziomować szalunków albo wężykiem z wodą albo
    niwelatorem.

    Sam zobaczysz.

    Po pierwsze bez szerszych konsultacji nie zamawiaj betonu na fundament.
    I nie trzymaj jednej ekipy za długo. Mają np postawic ściany i won.