-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin1!gobli
n.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.n
ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Kto ma lepszą bramę ?
Newsgroups: pl.misc.budowanie
References: <5...@g...com>
<a...@g...com>
<c...@g...com>
<b...@g...com>
<3...@g...com>
<d...@g...com>
<3...@g...com>
<d...@g...com>
<c...@g...com>
<5...@g...com>
<55c48480$0$27513$65785112@news.neostrada.pl>
<55c87cf7$0$4781$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<55c9a391$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
From: Marcin N <m...@o...pl>
Date: Tue, 11 Aug 2015 10:08:48 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.1.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <f...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 18
Message-ID: <55c9ad85$0$8384$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-71-75-200.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1439280517 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8384 89.71.75.200:59342
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:503660
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-08-11 o 09:33, Lisciasty pisze:
> Dlaczego niby fizycznie niemożliwe?
Proponuję przeczytać jakieś opracowanie naukowe. Na przykład to:
https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&sourc
e=web&cd=5&ved=0CD0QFjAEahUKEwj8s6a7wKDHAhUJ_XIKHVQh
BCs&url=http%3A%2F%2Fwww.inference.eng.cam.ac.uk%2Fs
ustainable%2Fbook%2Ftranslate%2Fpolish%2FR_A.pdf&ei=
yKPJVfyvPIn6ywPUwpDYAg&usg=AFQjCNFMdP-INLWZM2EpJp2nB
ljU1iY08g&sig2=yfGTWCTrJ11weY_eiO8Q2A&bvm=bv.9980424
7,d.bGQ&cad=rja
Nie jest długie, ale otwiera oczy na zależności fizyczne.
W skrócie jest tak, jak napisałem wcześniej: energia potrzebna do
utrzymania prędkości rośnie z kwadratem tej prędkości. 160 km/h wymaga
2.56x więcej energii na pokonanie oporów powietrza niż 100 km/h (1.6^2).
Możliwe, że masz niezwykle opływowy samochód (ale nie masz:
http://ecomodder.com/wiki/index.php/Vehicle_Coeffici
ent_of_Drag_List).
--
MN
Następne wpisy z tego wątku
- 11.08.15 10:12 Marcin N
- 11.08.15 10:21 Adam Sz.
- 11.08.15 10:27 Adam Sz.
- 11.08.15 15:20 Ghost
- 12.08.15 12:32 Adam Sz.
- 19.08.15 15:13 Aleksander
- 19.08.15 15:31 Ergie
- 19.08.15 16:10 Aleksander
- 19.08.15 16:21 Adam Sz.
- 19.08.15 16:33 Aleksander
- 19.08.15 16:50 Adam Sz.
- 19.08.15 17:04 Ghost
- 19.08.15 17:26 Kris
- 19.08.15 18:39 Adam Sz.
- 19.08.15 18:42 Adam Sz.
Najnowsze wątki z tej grupy
- 9. Raport Totaliztyczny: Sprawa moich pomysłów na pracę doktorską które przekazałem PW, a które sprzedano do WB
- Problem z wilgotnością
- Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- ...a po nocy, przychodzi dzień...
- pierdolec na punkcie psa
- Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- Jak dobrze zrobić dach drewutni?
- Inteligentne oświetlenie schodów
- Uszczelnienie dachu - płyta żelbet
- Re: Uszczelnienie dachu - płyta żelbet
- szukam speca od mini-remontow (w w-wie)
- Sezon grzewczy kurła
- ogłoszenie widziałem na słupie WN
- miałem zły sen
Najnowsze wątki
- 2024-12-08 9. Raport Totaliztyczny: Sprawa moich pomysłów na pracę doktorską które przekazałem PW, a które sprzedano do WB
- 2024-12-05 Problem z wilgotnością
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-15 ...a po nocy, przychodzi dzień...
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-16 Jak dobrze zrobić dach drewutni?
- 2024-09-23 Inteligentne oświetlenie schodów
- 2024-09-22 Uszczelnienie dachu - płyta żelbet
- 2024-09-22 Re: Uszczelnienie dachu - płyta żelbet
- 2024-09-18 szukam speca od mini-remontow (w w-wie)
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-11 ogłoszenie widziałem na słupie WN
- 2024-09-10 miałem zły sen