eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKto ma lepszą bramę ? › Re: Kto ma lepszą bramę ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin1!gobli
    n.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    References: <5...@g...com>
    <a...@g...com>
    <c...@g...com>
    <b...@g...com>
    <3...@g...com>
    <d...@g...com>
    <3...@g...com>
    <d...@g...com>
    <c...@g...com>
    <5...@g...com>
    <55c48480$0$27513$65785112@news.neostrada.pl>
    <55c87cf7$0$4781$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <55c9a391$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Date: Tue, 11 Aug 2015 10:08:48 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.1.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <f...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 18
    Message-ID: <55c9ad85$0$8384$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-71-75-200.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1439280517 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8384 89.71.75.200:59342
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:503660
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-08-11 o 09:33, Lisciasty pisze:
    > Dlaczego niby fizycznie niemożliwe?

    Proponuję przeczytać jakieś opracowanie naukowe. Na przykład to:

    https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&sourc
    e=web&cd=5&ved=0CD0QFjAEahUKEwj8s6a7wKDHAhUJ_XIKHVQh
    BCs&url=http%3A%2F%2Fwww.inference.eng.cam.ac.uk%2Fs
    ustainable%2Fbook%2Ftranslate%2Fpolish%2FR_A.pdf&ei=
    yKPJVfyvPIn6ywPUwpDYAg&usg=AFQjCNFMdP-INLWZM2EpJp2nB
    ljU1iY08g&sig2=yfGTWCTrJ11weY_eiO8Q2A&bvm=bv.9980424
    7,d.bGQ&cad=rja

    Nie jest długie, ale otwiera oczy na zależności fizyczne.
    W skrócie jest tak, jak napisałem wcześniej: energia potrzebna do
    utrzymania prędkości rośnie z kwadratem tej prędkości. 160 km/h wymaga
    2.56x więcej energii na pokonanie oporów powietrza niż 100 km/h (1.6^2).

    Możliwe, że masz niezwykle opływowy samochód (ale nie masz:
    http://ecomodder.com/wiki/index.php/Vehicle_Coeffici
    ent_of_Drag_List).


    --
    MN

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1