  • Data: 2015-08-23 09:38:36
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 21 Aug 2015 22:01:09 +0200, Tomasz Gorbaczuk

    > Nie wiem co jest nie tak z Twoją bmw ale w spalanie 8l przy 200km/h nie
    > wierzę (filmik widziałem :-)).

    Dlatego właśnie miał nagrać licznik + GPS. Nagrał tylko licznik, bo
    licznikowe 200 to raptem 185 w porywach... Na GPS byłoby też widać, że
    jedzie z górki. :P

    > Super oszczędna Insygnia

    InsIgnia. :P

    > 150KM przy 170km/h bierze te 8-10l/100km.

    Większość samochodów ma takie parametry spalania,
    BMW nie jest żadnym wyjątkiem.

    > Jakie by te BMW nie miało kosmiczne technologie (rodem z PSA :-))
    > to i tak te niskie spalanie przy 200km/h jest fizycznie niemożliwe...

    U adasi wszystko jest możliwe, także mnie ten wynik wcale nie zdziwił. :D
    Koleś po prostu wstydu za grosz nie ma.

    --
    Pozdor
    Myjk