eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKto ma lepszą bramę ?Re: Kto ma lepszą bramę ?
  • Data: 2015-08-23 13:09:05
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-08-23 o 11:29, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    >>> Na tle Europy zachodniej Niemcy wypadają słabo. Dużo lepiej jeździ
    >>> się we Francji i Hiszpanii.
    >>
    >> Ale we Francji także masz rozkopy koło Montpellier i Perpignan.
    >
    > Wszędzie są remonty - przecież to Ty pisałeś, że w Polsce to tylko syf
    > i wiocha a za to w Niemczech to panie Ameryka. Pokazuję Ci właśnie,
    > że tak nie jest.

    Problemem nie są same remonty, ale logistyka i brak objazdów. Dobrze
    przygotowany remont to odpowiednio wcześniej przygotowane oznakowanie i
    kilka alternatyw objazdów.
    U nas o remontach informują tablice tuż przed rozkopami, kiedy nie ma
    już możliwości zjechania z trasy, a poza tym nienadążanie ze zmianami
    oznakowania.
    Dla przykładu: Dzień wcześniej jechałem drogą objazdową nadrabiając
    kilkanaście kilometrów po to, żeby przedostać się z punktu A do punktu B
    oddalonego o 2-3km.
    Następnego dnia próbuję się przedostać tym samym objazdem. Jestem
    kilkaset metrów od punktu B, a tu już nie da się przejechać, a nikt nie
    pozmieniał znaków objazdowych. Rozmawiam z drogowcami i słyszę: "no
    przecież od drogi X można dojechać". Wracam się do punktu A, kieruję na
    drogę X nadrabiając kolejne 20km. Dojeżdżam do zjazdu z drogi X na drogę
    wiodącą do punktu B, a tu barierki i słupki oraz znak zakazu. Jazda na
    wariata pomiędzy słupkami i barierkami przy okazji stwarzając zagrożenie
    na drodze X, która jest krajową drogą tranzytową. Inne samochody ostro
    hamują, bo pomimo, że spokojnie można by było uruchomić pas zjazdowy,
    aby bezpiecznie zjechać to ktoś zapomniał usunąć barierki i pachołki.
    Noż kur... scyzoryk się otwiera w kieszeni, kiedy do pracy codziennie
    trzeba jechać inną drogą i do tego nadrabiać po 30-40km, bo coś takiego
    jak logistyka i przygotowanie objazdów nie istnieje. Później dochodzi do
    tego, że kierowcy olewają zakazy, przestawiają sami pachołki i barierki,
    a drogowcy się wkurwiają, że nie mogą pracować w spokoju.


    > Pieprzysz jak potłuczony, docelowe stacje przy autostradach są jak
    > standardy EU gęsto.
    > Zdarzają się sytuacje, że otwiera się odcinek bez wykończonych MOP'ow
    > i stacji ale chyba lepiej że otwierają drogę w takim stanie, niż mieli
    > by czekać aż ostatni trawnik się zazieleni?

    Tylko, że jak się już otworzy z tymi niedoróbkami to niedoróbki
    pozostają na lata, bo brak kasy, a i firma, która miała to zrobić
    przestała istnieć, bo została "puszczona z torbami".

    >
    > W DE na stacjach masz kible płatne 0,5-1 EUR.
    > Dawaj link do stacji gdzie pobierają 4 PLN za kupę.
    > Dawaj przykład MOP'u z płatną toaletą :-)
    > Pieprzysz jak zwykle.
    >

    Nie chodzi mi o opłaty za kibel, ale konieczność zjechania z trasy i
    przejazdu przez bramkę w te i z powrotem uiszczając po raz drugi opłatę
    za przejazd autostradą.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1