  • Data: 2015-08-23 11:29:24
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .08.2015 o 10:58 Uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

    > Ale we Francji także masz rozkopy koło Montpellier i Perpignan.

    Wszędzie są remonty - przecież to Ty pisałeś, że w Polsce to tylko syf i
    wiocha a za to w Niemczech to panie Ameryka. Pokazuję Ci właśnie, że tak
    nie jest.

    > Niemcy potrafią, ale zbyt dużo Polaków udających Niemców tam jeździ.

    :-)
    Polacy za granicą jeżdżą przyzwoicie (mandaty wysokie) - co innego w PL.
    Niemiec nie wie do czego służy lewe lusterko, wpierdziela się przed maskę
    przy 170km/h bez zerkania czy ma miejsce. Wiele głośnych wypadków w DE
    (min z udziałem polskiego autokaru) miało taki początek.

    > O których drogach piszesz?
    > Tych postkomunistycznych?

    Wschodnie Niemcy przejeżdżam w 0,5h.
    Każda główna autostrada jest w remoncie. A9,A7,A4,A5,A6 - wszędzie są
    korki i ograniczenia.

    > Różnica polega na tym, że Niemcy wyremontują raz i przez wiele lat droga
    > jest jak nowa. U nas nowo wybudowana droga już nadaje się do remontu.
    Wszędzie na świecie jest takie samo złodziejstwo - nie ma znaczenia czy to
    są Niemcy, Francja cz Belgia.
    Większość naszych autostrad budują niemieckie i austriackie firmy :-)

    > Nie wspominając, że po wyremontowaniu często się robi doróbki, przeróbki
    > lub też okazuje się, że projektant był niedouczony i zaprojektowany ruch
    > po prostu jest do dupy.

    Dokładnie tak jak w Niemczech - patrz Berlin Brandenburg
    W PL jest coraz lepiej - sporo przekrętów ujrzało światło dzienne i
    kolejni złodzieje nie są już tak skorzy do złodziejstwa.

    > U nas problemu nie ma, bo MOP-ów jak na lekarstwo.
    > Do tego jak uda Ci się znaleźć stację benzynową, gdzie możesz się
    > załatwić to musisz zjechać z trasy przez bramkę i wrócić na trasę
    > uiszczając ponownie opłatę za przejazd autostradą.

    Pieprzysz jak potłuczony, docelowe stacje przy autostradach są jak
    standardy EU gęsto.
    Zdarzają się sytuacje, że otwiera się odcinek bez wykończonych MOP'ow i
    stacji ale chyba lepiej że otwierają drogę w takim stanie, niż mieli by
    czekać aż ostatni trawnik się zazieleni?
    Z racji tego, że wszystko jest nowe - jest na przyzwoitym poziomie. Nie ma
    obszczanych i obesranych parkingów jak co drugi przy niemieckich
    autostradach. Specjalnie dla Ciebie porobię następnym razem fotki z MOP'w
    na A4 przy granicy FR.

    > I się okazuje, że skorzystałeś z najdroższego na świecie kibla.
    > Z czystością bywa różnie. Bywa, że jest czysto i pachnąco, ale okupione
    > jest to odczekaniem w kolejce po klucz do toalety (bywało, że czekałem
    > 20 min.), a bywa że syf totalny i brak deski sedesowej.

    W DE na stacjach masz kible płatne 0,5-1 EUR.
    Dawaj link do stacji gdzie pobierają 4 PLN za kupę.
    Dawaj przykład MOP'u z płatną toaletą :-)
    Pieprzysz jak zwykle.

    TG