  • Data: 2015-08-23 10:55:49
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    .

    .

    > Jego najgorszosc wynika z jego darmowości. Prościej już nie potrafię.

    Wiem o co Ci chodzi, ale ten tekst jest mój i chciałem przekazać w nim
    inną myśl.

    Ruch tam jest duży nie tylko dlatego że są darmowe (dla Niemca nie są,
    płaci słono za możliwość jazdy po autostradach). Niemców jest po prostu
    dużo (prawie dwa razy więcej niż nas) stać ich na dużo więcej niż nas (a
    ceny paliw są identyczne w PL i DE) to i jeżdżą po tych swoich autobanch.
    Płatność czy bezpłatność autostrad w ich przypadku niewiele zmieni.

    TG