eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKto przerabiał kotłownię (z kotła groszkowego na gaz) › Re: Kto przerabiał kotłownię (z kotła groszkowego na gaz)
    From: "jachoska" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kto przerabiał kotłownię (z kotła groszkowego na gaz)
    Date: Mon, 28 Nov 2011 15:43:40 +0100

    > Sama przeróbka na max kilka godzin pracy dla hydraulika, zatem do 2 stów
    > za robotę plus kilka kształtek i rurek. No i oczywiście kocioł :-).
    > Kotła węglowego bym nie wywalał... mimo wszystko.
    >
    > Co do ceny samego przyłącza gazowego, to już nie wiem...

    Mniej więcej jak to zrobić, to wiem. Nie badałem tylko cen kotłów gazowych,
    komina z kwasówki, kosztów przyłącza, itp. Chodzi mi o szacunkową
    informację, wskazującą, że kosztuje to bliżej np. 10kzł, czy np. 20kzł. Bo
    jak to drugie, to już chyba wolę PC. Miejsce na kolektor poziomy jakoś
    wygospodaruję.
    Kocioł węglowy raczej zostawię, bo jest tak ciężki że pewnie już nigdy go
    nie wyniosę z piwnicy. Niestety w przypadku gazu kanał kominowy z węglowego
    musiałbym wykorzystać do wstawienia rury spalinowej do kotła gazowego
    (chyba, że da się zrobić komin poziomy przez ścianę - w jakiejś reklamówce
    widziałem taki patent).
    Pozdr.
    Krzysiek
    PS. Co do CWU, to mam zasobnik z dwoma wężownicami. Pomyślałem sobie, że
    drugą wolną wężownicę mógłbym wpiąć do kotła gazowego (jeśli tak się da).

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6666
    (20111128) __________