    From: "ZZZ" <n...@n...spam.com>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Kto z was sam piecze chleb?
    Date: Mon, 3 Feb 2014 20:26:44 +0100

    Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:lcongi$d2q$1@node1.news.atman.pl...

    > Tzn Kto z Was umie i czasami piecze chleb?
    > --
    > sjs

    Tak, ja piekę od roku czasu (co 3-4 dni piekę w zależności od potrzeb,
    czasem też ktoś z rodzinki to zamówi).
    Ale robię to bo mam na to czas, sprawia mi frajdę i nie muszę tylko chcę.
    Acha i mieszkam w mieście, jakby to miało znaczenie.
    Ale nawet gdybym mieszkał na wsi to zapewne nie robiłbym też do tego
    własnego masła, sadził własnych ziemniaków, trzymał własne kurki (dla jaj i
    rosołu)
    i świnek. Więc nie dziw(cie) się że mieszkańcy wsi tego nie robią.
    Wszyscy wybieramy łatwiejsze i tańsze rozwiązania (dlatego i w "pipidówkach"
    pojawiają się "markety"). Tak już jest w historii "gorszy wypiera lepszego".
    Można się na to zżymać ale nie da się odwrócić.

    I nikogo tu władza nie oduczała piec chleba (jak wcześniej napisałeś)
    i przy całym moim braku życzliwości do polityków w ogólności nie winiłbym
    żadnej opcji politycznej za zmiany na wsi jakie nastąpiły.
    One musiały nastąpić bo wszystkim (tym na wsi też) należy się łatwiejsze
    życie a kto jakie wybiera (jakie uważa za łatwiejsze) to jego sprawa.

    ZZ