  • Data: 2012-07-05 22:17:56
    Temat: Re: Kuchenka gazowa czy elektryczna
    Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-05 22:11, Andrzej Lawa pisze:

    > Nie wiem, nigdy nie miałem patelni z termometrem.

    Ale, jak piszesz, lubisz jajka sadzone i
    przyrządzasz je na swojej płycie halogenowej.
    Cóż więc stoi na przeszkodzie żebyś sprawdził
    i opisał w tym wątku swoje spostrzeżenia.
    Zajmie ci to, według twoich przekonań, nie
    więcej niż kilkadziesiąt sekund.

    P.S. Nie wymagam jakiejś wielkiej dokładności
    pomiaru. Wystarczy, że napiszesz po jakim
    czasie można na polu grzewczym oprzeć dłoń.

    JK