    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Kuchenka mikrofalowa - jaka?
    Date: Mon, 06 Jun 2011 08:52:32 +0200

    W dniu 05.06.2011 18:15, Irokez pisze:

    > A co prostoty - to jak pisali wszyscy, dwie gałki obrotowe i po sprawie.

    Kiedyś tez mi się tak wydawało. Jednak nastawianie czasu z cyfrowym
    odliczaniem jest bardzo wygodne.
    Masło wyjęte z lodówki, żeby się dało łatwo smarować trzeba podgrzewać
    15..20 sekund, 30 sekund podgrzewam kubek picia z temperatury pokojowej
    do ciepłego ale nie parzącego itd... Jakoś ciężko sobie mi teraz
    wyobrazić, że jeszcze mam na stoper patrzeć, co by za bardzo nie podgrzać..