    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kupic uzywany czy budowac?
    Date: Mon, 12 Jul 2010 04:26:51 -0700 (PDT)
    <i15cc0$bv8$1@news.onet.pl>
    <6...@r...googlegroups.com>
    <i1a0t0$1q9$1@news.onet.pl>
    <c...@j...googlegroups.com>
    <i1est1$ltf$1@news.onet.pl>

    On 12 Lip, 13:05, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > No właśnie... :-)
    > Teraz się wyjaśniło. Ty nie kupiłeś starego domu mając alternatywę - jak
    > ja na przykład - kupować stary/budować nowy. Ty po prostu dostałeś :-).
    >
    > Jakoś dotychczas nie wypłynęło to wprost :-).
    >
    > W takim razie dyskusja staje się bezprzedmiotowa, bo pewnie, że remont
    > starego, który dostałeś wyjdzie Cię sporo taniej, niż gdybyś miał
    > budować od podstaw :-))). I to nawet gdybyś miał robić gruuuby remont
    > kapitalny. Nooo w pewnych granicach oczywiście :-D
    >
    > Zatem wszystko jasne :-)

    Oj nie. Nawet nie wiesz ile sie namordowalem przy decyzji czy dom
    przyjac. Mialem do wyboru kawal gruntu albo dom bez gruntu. I wyszlo
    mi ze mniej mnie bedzie kosztowac remont starego (ma 110lat).

    Do tego doloz to co juz wczesniej napisalem o inwestycjach we wsi. Na
    okolo 10 domow tylko 2 sie buduja reszta sie remontuje a tylko polowa
    z niej jest dostana a reszta kupione.

    Nie spiesz sie z szufladkowaniem.
    Moj dom wyremontowany bedzie mnie kosztowal jakies 30-80zkl (w
    zaleznosci od skali zmian). I w tym mam dom, garaz, poddasze itp.
    Policz ile bym musial za niego dac zeby mi sie nie oplacalo budowac
    jednopietrowego 140m2 domu. Nadal wyjdzie ze nawet jakbym za niego dal
    100-150kzl to bede do przodu.

    --
    Lukasz Sczygiel