  • Data: 2011-06-14 14:51:26
    Temat: Re: Kupiłem, ale nie mogę decydować o budowie.
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiem, wiem :-) Ale w sprawach dosc oczywistych to chyba nie jest tak źle.

    myslisz, ze ja bym czekal dwa lata :)?
    po prostu dokonczylbym budowe i wprowadzil się.
    a papierologie pomalutku załatwiał

    kilka podobnych spraw w rodzinie było :)
    mimo nałożonch kar przez kapowanie złośliwego sąsiada
    nie płacilismy poprzez odwoływanie się, ale to duzo by pisać

    pozdrawiam
    AT