    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kupiłem, ale nie mogę decydować o budowie.
    Date: Wed, 15 Jun 2011 22:05:41 +0200

    Sebastian Biały wrote:

    > Zakładasz że kupujący (biedny Kowalski) ma pojęcie że czeka na niego
    > taka śliczna mina. Moim zdaniem to fatalna niedoróbka w prawie.
    > Uzyskiwanie zgody na budowę od kogoś kto z moją nieruchomoscią nie ma
    > nic wspólnego jest zaskakujące. Prawo chyba nie powinno zaskakiwać.

    wybacz ale zakup nieruchomości jest poważną sprawa i jak ktoś nie poświęca
    temu problemowi większej uwago to jest idiotą wartym wyruchania przez
    jakiegoś cfaniaczka.

    biedny Kowalski powinien zrozumieć że może sie stać jeszcze biedniejszy
    jeśli nie będzie przezorny. Dodam że wiele pomocy może ze swojej strony
    udzielić notariusz z którym umawiamy sie na podpisanie umowy
    kupna/sprzedaży.