    From: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kupiłem, ale nie mogę decydować o budowie.
    Date: Fri, 17 Jun 2011 23:16:49 +0200

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 23:04:04 +0200, quent napisał(a):

    > Zrozum, że za chwilę gwałcił Cię będzie widok kogoś z fryzurą na
    > różowego pachoła - to jest droga wprost do pomysłów rodem z 3. rzeszy.

    Znów sięgasz do demagogii. Różowy pachoł raczej mnie rozśmieszy, ale
    widzieć go będę przez chwilę, a nie przez 10 lat, do najbliższego remontu u
    sąsiada. Co może oznaczać tylko zmianę z jednego paskudnego koloru na inny.

    > Gdzie jest ta granica? Gdzie definicja? Nie ma bo być nie może. Takie
    > rzeczy regulują się same poprzez tzw. stosunki międzyludzkie. Urzędnik
    > nie powinien w ogóle się tym zajmować za pieniądze zpodatków tych
    > biednych ludzi, którzy nie wiedzą jak związać koniec z koncem.

    Tylko jak wyobrażasz sobie taką regulację? Jeśli ktoś radośnie maluje
    elewację na fioletowo, mając innych w czterech literach, to uważasz go za
    chętnego do dyskusji? Ile na tej grupie jest przypadków piekielnych
    sąsiadów, od których najlepiej się odgrodzić płotem pod napięciem? To nie
    są ludzie, dla których istnieją stosunki międzyludzkie. Chyba, że przez to
    rozumiesz czyjąś partyzantkę i obrzucenie takiego domu balonami z farbą.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl