  • Data: 2012-09-25 19:54:14
    Temat: Re: Kupiłem se "żarówki" diodowe
    Od: "Irokez" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:50614c45$1@news.home.net.pl...
    > Twoje "argumenty" są niemerytoryczne i obrażasz sam siebie. Ja tylko
    > stwierdzam fakty. Jest mi niezmiernie przykro, że jesteś na tyle głupi,
    > że nie mając dość wiedzy, by "rzutem oka" ocenić, że urządzenie będzie
    > wymagać mocno stabilnego zasilania, bo samo sobie wiele nie
    > ustabilizuje, olałeś instrukcję i podłączyłeś "mniej-więcej na oko", a
    > teraz masz pretensje do producenta. Ale to na prawdę nie moja wina.
    > Mi też się zdarzało popełnić głupotę idąc na skróty/ignorując
    > instrukcję, ale nie miałem potem pretensji do producenta, jak ty.

    http://www.max-led.pl/towar,id-234,zarowka_diodowa_m
    r11_12_smd_5050_led_zimna_12v.html

    "Gniazdo MR11 pozwala na zastosowanie żarówki jako zamiennik żarówki
    halogenowej 35mm."

    No więc zgodnie z instrukcją.wyciągam żarówkę halogenową i podłączam do
    istniejącej sieci, gdzie mamy:
    a) tranformator elektroniczny 12V
    b) tranformator toroidalny do halogenów - 11,5V

    ad. a) mamy tam jakieś 50kHz, ciekawe co na to mostek prostowniczy w tej
    lampce, a może jest jednak na szybkich diodach?
    ad. b) 11,5V jest, ale przy obciążeniu znamionowym. Bez obciążenia niestety
    więcej.

    ciekawe, czy producent to "przewidział" pisząc ten tekst w ofercie.

    --
    Irokez