  • Data: 2012-09-25 21:20:51
    Temat: Re: Kupiłem se "żarówki" diodowe
    Od: "Irokez" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:50620026$1@news.home.net.pl...
    > Cóż, nieznajomość praw szkodzi... podobnie jak nieznajomość specyfikacji
    > oraz instrukcji ;)
    > A tak szczerze, to czego oczekujesz od produktu w takiej cenie, hmm? Cudu
    > nad Wisłą?

    Działania tam, gdzie została zaprojektowana.
    Czyli jak zamiennik MR11 halogen na LED to ma działać po wyciągnięciu
    halogenu i włożeniu w to miejsce.
    Jeżeli na świetlówkach kompaktowych można napisać "nie nadaje się do
    ściemniaczy światła" to jaki problem to samo zrobić na tych ledowych.
    Tym czasem jest wciskane nam wielkie gówno z wielkim kitem a potem jak nie
    działa to słyszysz tekst "przecież pisze 12V i ani mikrowolta więcej,
    miernikiem pan mierzył? a nie to takim nie można, to musi być taki zielony
    w czarnej torebce z niebieskim kabelkiem.. No i lewą reką trzeba wkręcać a
    prawą w kieszeni trzymać".

    > Oszczędzać też trzeba z głową.

    zgadza się, ale powinieneś mieć świadomość wyboru,
    Tymczasem w większości to te ledy to jedne wielkie ściemnianie zamiast
    rozjaśniania

    --
    Irokez