  • Data: 2012-09-25 20:50:24
    Temat: Re: Kupiłem se "żarówki" diodowe
    Od: "Irokez" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:5061f4a2$1@news.home.net.pl...
    r11_12_smd_5050_led_z
    > 1. Poproszę kopię instrukcji producenta z opakowania. Bo póki co cytujesz
    > ofertę sprzedawcy.

    no i tu jesteśmy pozamiatani...
    bo to jest marka własna
    http://www.max-led.pl/historia_firmy.html

    > 2. To jest inny produkt.

    tzn?

    > 3. Nadal podany przedział napięci zasilania jest od 12V do 12V.

    co jest sprzecznością do "pozwala na zastosowanie żarówki jako zamiennik
    żarówki halogenowej 35mm."

    Ok, ja rozumiem, dupochron dla sprowadzaczy tych lampek. Więcej nie ma sensu
    dyskutować.

    --
    Irokez