    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 17 Jul 2013 08:22:38 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Kupłem wannę, gatunek I w Castoramie ...
    From: k...@g...com

    W dniu środa, 17 lipca 2013 15:28:34 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:
    > O! Taką:
    >

    > http://sebobialy.net/olga1.jpg
    >

    > Niestety z różnych powodów sobie przeleżała w garażu pół roku i właśnie
    >
    > ją montujemy. I dupa:
    >

    > http://sebobialy.net/olga2.jpg
    >

    > Zaznaczam, że to nie jest wina nacisku - od środka jest "normalnie"
    >
    > czyli to była wada już na etapie malowania akrylem.
    >

    > Jakość I Castoramy? Dziadostwo i tyle. Jak bardzo trzeba być ślepym na
    >
    > kontroli jakości żeby to przeoczyć? A może oszczędzili na kontroli właśnie.
    >

    > Mialem 25% szansy na to że trafi mi się uszkodzony jedyny wyeksponowany

> [...]

    Nie chcę być prorokiem ale mnie się wydaje że sam to zrobiłeś. Wygląda na
    odkształcenie spowodowane długotrwałym działaniem podwyższonej temperatury. Z fabryki
    takie wyjść nie mogło. W markecie jak by zauważyli to albo by ostro przecenili albo
    zwrócili producentowi. market to nie sklep prowadzony pzrez tubylca. Oni żyją z marży
    a nie robienia ludzi w chuja w taki sposób. Mają lepsze sposoby na wyciągnięcie kasy
    tak żeby klient był zadowolony.