    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kupno zadluzonego domu - jak to zrobic?
    Date: Thu, 7 Jan 2010 12:13:37 +0100

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1d64512d-663e-4a2e-a230-f7bfffdc3e70@u41g2000yq
    e.googlegroups.com...
    On 7 Sty, 10:44, WRonX <w...@-...wronx.net> wrote:

    > Problem w tym, ze na domu jest zadluzenie i to zlozone... Z tych niklych
    > informacji, jakie otrzymalem, wynika ze dom nest zadluzony:
    > - na hipotece na 100 tys.
    > - "u komornika" (cokolwiek to znaczy) na 50 tys.

    >Po czymś takim u mnie włączyłaby się baaardzo głośna syrena alarmowa.
    >Zadłużenie na hipotece można prosto zweryfikować, prosząc o odpis z
    >KW, tam będzie czarno na białym, na ile i na czyją rzecz jest
    >obciążona hipoteka.

    Ta kwota z kw niewiele mu da. Bedzie zapis np "hipoteka na kwote 100tys na
    rzecz banku". a faktyczne kwota do spłaty tego zobowiazania to może być
    20tys lub 150tys(mniej prawdopodobne ale jednak mozliwe)
    Jeśli dom kupi na licytacji od komornika to hipoteki juz go nie obchodzą ew
    będzie miał problem z pozbyciem sie lokatorów.
    Jeśli kupi od własciciela to musi dowiedziec się ile faktycznie jest do
    spłaty kredytu hipotecznego i ile jest do oddania u komornika
    Chyba ze u komornika to własnie jkjest ten kredyt zabezpieczeniem którego
    jest wpisana hipoteka.
    Generalnie cięzka sprawa trzeba być ostrioznym ale jest to do przejścia.

    Racja

    Krzysiek