  • Data: 2015-01-20 13:09:22
    Temat: Re: Kurs franka
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dupek Żołędas" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Rynek powiadasz ?
    > To ciekawe.
    > Rynek (wolny) to jest w Wołominie. Ten z kapustą kwaszoną i kiszonymi
    > ogórkami.Z obrokiem dla konia i jajami od baby.

    Dlaczego uważasz że skoro Ty ani ja nie mamy wpływu na kurs to rynek nie
    jest wolny? On jest wolny, ale nie _równy_. Bo jakże mówić o równości gdy
    jeden bankier ma taki wpływ na popyt lub podaż jak miliony drobnych
    ciułaczy. Ale ten bankier może sobie kupić lub sprzedać kiedy chce i ile
    chce od innego bankiera za tyle na ile się dogadają - więc rynek jest
    wolny - nikt nie ingeruje w to na ile się dogadają.

    > Jak ktoś się zapisuje jako niewolnik na 30 lat to musi zdawać sobie sprawę
    > ,że reguły ustala właściciel niewolników, a nie niewolnik.

    Reguły ustala ten co ma kasę. Zawsze tak było jest i będzie.

    > Że prawo ?

    To nie prawo to ludzie Gdyby nie było chętnych na AmberGold to by nie było
    przekrętu gdyby nie było chętnych na kredyty walutowe to by nie było płaczu
    że kurs rośnie.

    Są dwie możliwości albo uznajemy że ludzie są na tyle rozumni że wiedza czym
    jest AmberGold i czym są kredyty walutowe i ignorujemy ich żale albo
    uznajemy że są zbyt głupi i wprowadzamy "państwo opiekuńcze" gdzie wszyscy
    będą mieli po równo - po równe zero.

    > Proszę sobie jaj nie robić.
    > W całej dyskusji widac jak efektywne jest odmóżdżanie ludzi. Będą się
    > spierać o procenty od procentu, o marże.
    > A une zrobia wam franka po 10 zeta i co im zrobicie ?

    A po co im cokolwiek robić? Trzeba było kupić akcje banków. Ja jako
    akcjonariusz (jak i miliony innych akcjonariuszy) sprzeciwiam się
    przerzucaniu kosztów na banki czyli na mnie jako ich współwłaściciela!

    Bo sztuka polega na tym by na przyjęciu być na liście gości a nie liście dań
    :-)

    Pozdrawiam
    Ergie