  • Data: 2015-01-20 16:03:56
    Temat: Re: Kurs franka
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 20 stycznia 2015 15:53:44 UTC+1 użytkownik Pete napisał:
> [...]
    bardzo nie w kapelusik. I że w przypadku jakiejś niewypłacalności sporej grupy ludzi
    banki mają spory problem. Oczywiście mogą przejąć to pod co dawały kredyty. Domy i
    mieszkania dla naprzykładu. Ale nic im to nie da bo przejmą dobra nie sprzedawalne. I
    zapewne dlatego ten sam Złotousty Pan Telewizor rodzi, informuje i objaśnia że jak
    komuś kasy nie styknie to niech nie bierze chwilówek, nie konsoliduje a idzie do
    banku się dogadać. W ten prosty sposób zniknięte zostało powszechne twierdzenie że
    własny dom czy mieszkanie to dobra lokata kapitału. Bo co to za kapitał jak bank po
    zaniżonej cenie nie chce go przejąć.

    10 lat 150 tysięcy i ma jeszcze do oddania 400 tysięcy.

    > Błąd.
    > On wziął 150tys CHF, oddał przez 10 lat 50tys CHF i ma do spłaty 100tys CHF.
    >

    > --
    > Pete

    Znasz bank bez odsetek, opłat manipulacyjnych, ubezpieczeń?