  • Data: 2015-02-09 17:59:38
    Temat: Re: Kurs franka
    Od: dolniak <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > http://samcik.blox.pl/2015/01/Na-tropie-Yeti-Czy-ban
    ki-udzielajace-kredytow.html
    > Samcik pisze ze bylo to realizowane dwojako:
    > 1.) kredyt denominowany we walucie - pozyczasz z banku, ale bank tez pozycza (
    >
    > 2.) kredyt indeksowany we walucie - tego szczerze mowiac nie do konca

    Szczerze mówiąc,to zmartwienie banków ,nie moje.
    Przewal byl,bo czemu na kredyt zlotówkowy nie mialem zdolności,a na frankowy
    tak?Banki wiedzialy,że pieniądze są w zwyżce kursu.
    Nie robilem bilansu-musialbym parę dni siedzieć-ale cos mi się wydaje że pomimo
    wzrostu kursu i tak wychodzę na plus,w porównaniu do kredytu zlotowego.

    A na pewno-kredyt wziąlem,dom kupilem.Zlotowego by nie wystarczylo.
    Teraz banki dostaną doplatę z budżetu jako zabezpieczenie /rekompensatę spadku
    wartości nieruchomości,a my będziemy splacać jak do tej pory.
    Tylko splaty będą bardziej bolaly...
    pozdro dolniak