  • Data: 2015-02-10 02:13:03
    Temat: Re: Kurs franka
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 10 lutego 2015 01:55:48 UTC+1 użytkownik dolniak napisał:

    > Mam i używam.Ty też powinienes swój ćwiczyć.
    > Przeczytaj c a l y mój post,ze zrozumieniem.
    >
    > Nie narzekam,że wziąlem kredyt frankowy.
    > Nie mówię,że jest droższy od zlotowego.
    > I nie mam klopotów ze splatą.(tego nie pisalem)
    >
    > Twierdze natomiast,że caly system oferowania takich kredytów z
    > zalożenia byl -no,nie oszustwem.Ale nieuczciwością na pewno.Banki
    > mają lepsze narzędzia do prognozowania.Klient banku nie jest analitykim bankowym.
    > Mimo to prognozuję że to banki dostaną pomoc,nie kredytobiorcy.
    > I t o boli. Oraz kilka setek ponad program.
    > pozdro.dolniak

    Banki nie dostaną bo niby jak rząd miałby im dać kasę? Poza tym rząd nie ma nawisu
    inflacyjnego. Jeśli już coś zrobią to wyjdą przepisy uznające kredyty we frankach za
    nie ten teges i zostaną one przeliczone na kredyty złotówkowe. Ale od samego początku
    złotówkowe i raty od początku jak dla złotówkowych przy stopach oprocentowania jakie
    wtedy były. Jak będą mieli kaprys to pozwolą wybrać czy dalej przeliczanie na franki
    czy nie. Jeszcze się nie nauczyłeś że to nie szarak ma oszczędzić albo nawet trochę
    zarobić?