  • Data: 2013-11-25 15:57:24
    Temat: Re: Kurtka puchowa
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    " 666" l6vhac$l8n$...@n...supermedia.pl

    > Ożenić się.
    > W okolicy.

    Też tak uważam, że nie warto żenić się daleko stąd.
    Zwłaszcza wówczas, gdy uszkodzony kręgosłup znacząco
    ogranicza możliwości podróżowania samochodami a na
    samolot brak pieniędzy. Wprawdzie można pływać
    statkami, ale rzeka Biała raczej do żeglownych
    nie należy. ;)

    > Nie zwracać uwagi.

    Na siebie czy na kogoś lub na coś?

    > W Twoim wieku już nie przebierać.

    Nie przebierać czy nie przebierać się?
    Piszesz oszczędzędznie i zarazem o kurtce,
    zatem być może masz na myśli nieprzebieranie się.

    Po co mi kurtka, jeśli nie będę przebierał się?

    > Słuchać się.

    Tak -- nadwrażliwość lewego ucha sprawia,
    że słyszę siebie samego aż nazbyt głośno. ;)

    > Dać się ubrać.

    Bardzo chętnie -- gorzej z oskubaniem, jako że
    nie jestem ani kaczką, ani gęsią, ani nawet owcą. ;)

    > I wreszcie przestać zawracać d... porządnym ludziom w internecie.

    Porządni ludzie nie myślą dupami.

    > -----

    ._____.
    |\/\/\|
    |_____|

    Coby nie mnożyć postów bez potrzeby:

    "Zakonspirowany" 52934b63$0$2170$6...@n...neostrada.pl

    > A to są tacy? ;)

    IMO są, ale (jak już napisałem wyżej) porządni ludzie nie myślą dupami.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'