  • Data: 2010-06-17 10:31:55
    Temat: Re: LAZIENKA - podyskutujmy
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Blaszana wytrzymalsza, ale w akrylowej cieplej w cztery litery.

    wciaz wiem, ze nic nie wiem.
    Zaczynam sie sklaniac ku blaszanej w styropianie.

    > To bardziej do kąpania zwierzaka, a nie siebie...
    > Ledwo nogi rozprostujesz.
    > No ale tego nie przeskoczysz.

    I wiem, i juz tak mialem, wiec tu wybieram te 140/150cm swiadomie.

    > Powiększy duże lustro/lustra a nie kafelki.

    Beda jasne, duze kafle. A lustro... tylko jedno. Za to jaknajwieksze - o ile
    mozna mowic o duzym umieszczonym nad zlewem...

    Bardzo dziekuje za pomocne porady, za twoj cenny post.