  • Date: Thu, 17 Jun 2010 12:38:23 +0200
    From: LEPEK <n...@n...net>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: LAZIENKA - podyskutujmy

    Konrad N.S. pisze:

    > Albo czy moga byc kafle prostokatne 25*80 polozone w poziomie? nie bedzie to
    > groteska?

    IMO nie. Szczególnie, jak fuga będzie wąziutka. Mam tak w kuchni
    (rozmiar chyba właśnie taki) i wygląda OK. A przecież też mała
    powierzchnia - pasek tylko pomiędzy blatem a szafkami.

    > Myslalem do sufitu. Widzialem jedna linia ponad drzwi. widywalem rownoz
    > drzwiami. ale ponizej? Napewno tak moze byc?

    Móc to może - np. u mnie ;).
    Tylko w obszarze kabiny mam jedną linię więcej (kafle dość duże), reszta
    kończy się z 10-15 cm poniżej górnej krawędzi futryny. W takim przypadku
    malowana ściana nad kaflami nie stanowi jedynie wąskiego paska i to jest
    dla mnie plus.

    A tak przy okazji - ja cię proszę ;), zrób sobie dobre oświetlenie przy
    lustrze. Czyli takie, które świeci z okolic lustra prosto w twarz (może
    być lekko wyżej, niż oczy, żeby nie raziło). Strasznie mnie wkurza, jak
    światło jest z góry, odsunięte od lustra ponad 30 cm - chcę się
    dokładniej ogolić, zbliżam się do lustra i... cień zasłania mi twarz :/
    Choć to nie ja się będę w nim przeglądał oczywiście :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm