  • Data: 2010-06-19 05:46:53
    Temat: Re: LAZIENKA - podyskutujmy
    Od: AA <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z miasta, centralne ogrzewanie i podgrzew wody na zewnatrz.

    No to bierz termostatyczna.

    > Brakuje mi wyobrazni. Nie widze tych czarnych plytek.
    >
    > Moze sa gdzies strony gdzie mozna sobie na www zaprojektowac lazienke
    > i "przeladowac" to roznymi kolorami? Oraz poogladac w 3D?>

    Ekspozycje w marketach i salonach z ceramika, wyposazeniem lazienek.

    > Tak polozyles? I ladnie wyszlo, nie jest lazienka za bradzo "optycznie
    > spionizowana"?

    Ja mam poziomo.
    U szwagra natomiast sa pionowo - jeszcze wczoraj raz sie przygladalem.
    Nie ma tego wrazenie wydluzenia.

    > Co to jest? Rozpinany = naciagany?
    > Nie wiem czy moglbym to zrobic, pomieszczenie ma tylko 245cm wysokosci.

    U mnie waski przedpokoj ma 249cm. Sufit byl tak krzywy, ze najszybszym
    rozwiazaniem bylo podwieszenie sufitu GK. Obawialem sie, ze te prawie
    10cm wyraznie obnizy pomieszczenie. Ale przez swoja 'waskosc' wogole nie
    widac tego efektu.
    Ale w kwadratowej lazience juz sie nie odwazylem.

    Sufity naciagane wymagaja niewiele cm, zwlaszcza ze oswietlenie nie musi
    konczyc sie na plaszyznie sufitu.

    AA