eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie[LUB] Szukam belek "T" strunobetonowych lub żelbet (stropowych)Re: [LUB] Szukam belek "T" strunobetonowych lub żelbet (stropowych)
  • Data: 2012-03-14 09:14:24
    Temat: Re: [LUB] Szukam belek "T" strunobetonowych lub żelbet (stropowych)
    Od: szary <n...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:

    > A teowniki metalowe nie lepsze będą?

    Ha, nawet mam, u teściowej 5szt x12m (trochę mało) takich co to na stodoły
    kładli (coś 13x6cm - IPN chyba to nazywają) - miały iść na złom. Nie wiem
    tylko czy mi ciepło do dołu za bardzo nie będa zabierały - choć chcę
    przykleić od spodu zakładki, no i korozja (pewnie za X lat).

    Muszę jeszcze przeliczyć nacisk dla Terivy + dodany XPS 2 cm w miejscach
    betonu terivy (BASF 4000CS na 180kPa/m2) ale zaczyna się kombinowanie.
    Szkoda, że nie ma u nas takich rozwiązań i jeszcze bliko budowy.