eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie[LUB] Szukam belek "T" strunobetonowych lub żelbet (stropowych)Re: [LUB] Szukam belek "T" strunobetonowych lub żelbet (stropowych)
  • Data: 2012-03-14 12:15:18
    Temat: Re: [LUB] Szukam belek "T" strunobetonowych lub żelbet (stropowych)
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szary" <n...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:4f605ccc$0$1231$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dla jasności chcę osiągnąc cos takiego:
    > http://cube6.co.uk/images/cost-savings.gif
    >
    > Strunobetonowe będa miały mała powierzchnię czołową (a ja chcę od razu
    > zalac
    > 10cm z podłogówką). Zalewanie na belkach Terivy jest niezbyt, gdyż kształt
    > betonu będzie "V" i powieżchnia styku duża (styro nie podłoże bo na czyms
    > musi się przecież opierać wylewka a styro niekonstrukcyjny potem).
    > Fakt, nawet nie podzwoniłem jeszce za cenami strunobetonu, może cena
    > zabija
    > i zawracam gitarę.

    To odpowiem ci żebys uwazal z taka konstrukcja stropu- bo chcesz de facto
    zeby wylewka pracowala jako element nosny stropu zespolony z belkami
    prefabrykowanymi radze ci isc do jakiegos konstruktora zeby ci sprawdzil jak
    ta wylewka bedzie pracowac na scianie- jak nastapi sciecie wylewki to mozesz
    miec od razu klopot z podlogowka
    Choc doceniam pomysl wykorzystania styropianu jako wypelnienia jak pustaki w
    zwyklej terivie/akermanie itp