eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie[LUB] Szukam belek "T" strunobetonowych lub żelbet (stropowych)Re: [LUB] Szukam belek "T" strunobetonowych lub żelbet (stropowych)
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: [LUB] Szukam belek "T" strunobetonowych lub żelbet (stropowych)
    Date: Thu, 15 Mar 2012 10:23:56 +0100

    szary wrote:

    > Dla jasności chcę osiągnąc cos takiego:
    > http://cube6.co.uk/images/cost-savings.gif

    fajna idea tylko...

    czy w oryginale tam nei idą jakieś specjalen kształtki z odpwoiednio
    twardego styropianu?

    pasowało by znaleźć jakieś szczegółowe oryginalne materiały technicznej do
    konstrukcji tego stropu.

    Tak na pałe to robić to bym sie jednak troszkę bał, dodajmy do tego że
    podłogówka musi być dylatowana od scian a duze pola trzeba dylatować od
    siebie. Płyty podczas zmian temepratury będą pracować (zwiększać i
    zmineijszać wymiary liniowe) i powinny sie ślizgac po podłożu a tutaj może
    być ciekawe jak zaczną belakami ruszać.